Cand nu sunt suficienti bani pentru o masina noua, achizitia unui automobil folosit poate fi o optiune viabila, cu conditia de face unele verificari inainte de a scoate portofelul din buzunar. In acest articol discutam doua astfel de aspecte care trebuie evaluate:
1. Cadrul
Unii soferi subestimeaza importanta cadrului vehiculului lor, deoarece toate aspectele se combina pentru a oferi suport maxim. In plus, cadrul este cel care absoarbe cea mai mare parte a impactului intr-o coliziune, iar modificarea designului ar putea face soferul si pasagerul mai susceptibili la raniri.
Desi orice indoire nenaturala a caroseriei vehiculului este un indiciu clar al deteriorarii, nu va va oferi intreaga poveste. Un mecanic ar trebui sa poata spune daca cadrul este in stare buna, iar un raport de istoric al vehiculului va va informa daca masina vizata a avut vreodata un accident.
Daca intalniti o masina in care cadrul a fost fie modificat, fie deteriorat, stati departe. Structura vehiculului este un lucru cu care nu ar trebui sa se joace. Pe langa faptul ca va ofera protectie maxima in caz de urgenta, cadrul afecteaza si modul in care functioneaza vehiculul. S-ar putea sa aveti de-a face cu o masina ineficienta daca chiar si un element minor de design nu este in regula, este opinia plasata de o firma de inmatriculari auto Piatra Neamt.
2. Scurgeri
Cunoasteti semnele probabile ale unei scurgeri, deoarece balta de sub vehiculul dumneavoastra indica un fel de problema. Cu toate acestea, poate fi dificil de identificat de unde provine acea scurgere, iar determinarea acestei probleme ar putea afecta in cele din urma decizia dvs. de a cumpara.
Daca scurgerea provine de la motor, ar trebui sa verificati initial nivelul uleiului prin joja. Daca nivelul continua sa scada, este posibil sa fi gasit problema. Exista cateva alte semne de avertizare care indica o scurgere a motorului, cum ar fi fum albastru care iese din teava de esapament sau mirosul de ulei ars in urma condusului. Scurgerile de ulei vor avea, de asemenea, o culoare mai maro, in comparatie cu alti vinovati probabili.
Daca balta de lichid are o nuanta rosie, exista sanse mari sa fie fluid de transmisie. Intre timp, daca scurgerea este verde sau portocalie, probabil ca observati o scurgere de lichid de racire.
De asemenea, veti dori sa va asigurati ca va verificati lichidul de transmisie, deoarece repararea sistemului poate fi destul de costisitoare. Verificati joja pentru a va asigura ca nivelurile de ulei nu sunt scazute si asigurati-va ca uleiul are consistenta standard, clara. De asemenea, ar trebui sa primiti un semnal prin intermediul capacitatii de schimbare a vitezei a masinii, deoarece ar trebui sa poata comuta fara intreruperi, fara nicio smucitura.
Indiferent, veti dori sa verificati aceste scurgeri, recomanda www.inmatriculariauto.net. Chiar daca este lichid de racire sau umiditate care provine de la aparatul de aer conditionat, lichidul se poate scurge pe furtunuri sau garnituri, determinand degradarea acestora. Daca scurgerea provine de la motor, aceasta creste probabilitatea unui incendiu sau a unei defectiuni bruste.
Daca intalniti o masina uzata cu o scurgere, este un bun indiciu ca masina ar trebui evitata. Scurgerile sunt in general usor de reparat, deoarece o serie de aditivi vor repara garniturile. De asemenea, pot fi reparate prin strangerea mai multor suruburi si, daca este necesar, o calatorie rapida la mecanic ar trebui sa fie ieftina. Daca vanzatorul vehiculului este de fapt o sursa de renume, nu ar avea de-a face cu masinile cu scurgeri.